hmm , hey kau , kau ngad aku heran sanad kew dngan kau ! mntang2 kau hensem ! maket ! semua org knal
kau , kau prangai nk mcm taik pulak ! ape kau pikir kau sorang je mamat or membe dlm hidup aku ! kau tak heran lha kalau tak kawan nan kau ! kau kalau tak nk kwn ! kau ckp awal2 ! tak pyah nk lari lah ! aku text ckp ade keje lah ! ea kau ckp jela tana text aku! ngad aku heran ape momoshi miruuuu !
aku tau lha kau maked kan budakk ! tapy tak pyah lha nk buat prangai mcm tuh ! kau ngad semua orang suke kau prangai mcm nyh ! sayang lha kau dapat muke hensem tuw ! lau kau tak pndai pakai ! pikir lha sikit ! kau nk jadi ape ! kau nak SOMBONG KANN ? lantak kau lha budakk ! budak maked macam kau mane nak lyan budak bodoe2 mcm aku kann :) hehe , aku sikit pon tak kesah lha tak kawan nan kau ! lau ajku kwn nan kau aku dapat kbahagiaan kee , ape kew , emas kee ! laen lha ! nyh kawan nan kau dapat sakit hati ! tade gune langsung aku kwan nan kau ! mtak2 tade lagy lelaki yg prngai yg mcm kau ! 


You should be grateful is you could face, body, which is perfect, butunfortunately it is you do not know how to use the award to the godswho are you, boy is aware that absolutely no one is perfect,everyone has weaknesses and strengths is, so no need is you want to act! Where it is not until budakk!

benci yang teramat pade kau !